1. استفاده از خدمات و سرویس‌ها: با ورود به وب سایت کمپانی می راد و استفاده از خدمات و سرویس‌های ارائه شده توسط کمپانی می راد، کاربر به معنی پذیرش شرایط و قوانین استفاده از این خدمات می‌باشد.
  2. ثبت سفارش: ثبت سفارش در کمپانی می راد به معنی پذیرش کامل کلیه شرایط و قوانین کمپانی می راد از سوی کاربر است. در صورتی که کاربر سفارش خود را ثبت کند، فرض می‌شود که او شرایط و قوانین را مطالعه کرده و با آن‌ها موافق است.
  3. قوانین مرتبط با کاربر: کاربر موظف است قوانین مرتبط با کاربر را رعایت کند. این شامل قوانین تجارت الکترونیک و قوانین حمایت از حقوق مصرف کننده در جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
  4. تغییرات در قوانین: در صورتی که در آینده تغییراتی در قوانین کمپانی می راد ایجاد شود، این تغییرات در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهند شد. کاربر با استفاده مستمر از سایت، به معنی پذیرش هرگونه تغییرات است.
  5. تعریف مشتری یا کاربر: مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با استفاده از اطلاعات کاربری خود، ثبت سفارش یا با استفاده از خدمات کمپانی می راد اقدام می‌کند.

در نهایت، لازم به ذکر است که شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات کمپانی می راد جایگزین توافقات قبلی می‌شود و کاربر باید این شرایط را رعایت کند.

کمپانی می راد همواره در روزهای کاری، با استثنای تعطیلات عمومی در ایران، سفارشات ثبت شده را پردازش می‌کند. این سایت به مشتریان خود امکان سفارش‌گذاری را در تمام روزهای هفته و 24 ساعت در هر روز می‌دهد. سفارشات ثبت شده توسط مشتریان در کمپانی می راد، پردازش شده و طی پیام کوتاه و ایمیل به مشتریان اطلاع داده می‌شود. در ارسال و تحویل سفارشات، کمپانی می راد سعی می‌کند به دقت و دقت خاصی برسد. اگرچه، در صورتی که محصولی در دسترس نباشد، حتی پس از سفارش مشتری، کمپانی می راد مختار است سفارش را لغو کند یا وجه سفارش را بازپرداخت کند. مشتری همچنین می‌تواند کالایی که به پایان رسیده است را با کالای دیگری جایگزین کند. در صورتی که در پردازش نهایی سبد خرید خطایی رخ دهد مانند تمام شدن موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده به حساب مشتری واریز خواهد شد. کمپانی می راد ممکن است بدون اطلاع قبلی سفارش گیری جدید را متوقف کند و سفارشاتی که قبل از توقف ثبت شده است را پردازش و ارسال کند. کمپانی می راد مختار است فروش کلیه یا بخشی از محصولات را به هر دلیلی مانند تمام شدن موجودی کالا را با اطلاع قبلی متوقف کند. کمپانی می راد حق بلا اثر نمودن سفارشات و خرید هایی که نسبت به درج قیمت اشتباهی صورت گرفته است، را دارد. در صورت بروز این مشکل، کمپانی می راد مبلغ دریافتی را به حساب مشتری واریز و عودت می‌دهد. مشتری با ورود به کمپانی می راد از این مسئله آگاه است و ادعایی نمی‌کند.

کاربران می بایست در هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و کامل تکمیل کنند. در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل، شماره تماس همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله تایید صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح و کامل درج نشده باشد، کمپانی می راد ممکن است اطلاعات تکمیلی درخواست کند تا از صحت و قطعیت ثبت سفارش اطمینان حاصل کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و شماره تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

هر مشتری باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. بنابراین خریداران می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخصی که با هویت سفارش دهنده در تطابق باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند. این امر به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.

با توجه به ثبت سیستمی سفارش، امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین مشتریان باید در هنگام ثبت سفارش، دقت لازم را داشته باشند و در صورت نیاز به صدور فاکتور به نام حقوقی، با انتخاب گزینه “تکمیل اطلاعات حقوقی” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی باید این نکته را در نظر داشته باشند، زیرا تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، امکان‌پذیر نخواهد بود.

امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است قبل از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.